N-VA Kortenberg opent campagnehuis!

Op 27 augustus 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

Samen met alle kandidaten hebben lijsttrekker Bart Nevens en voorzitter Hans Vanhoof het N-VA-campagnehuis op de Leuvensesteenweg feestelijk geopend. “Tot aan de verkiezingen zal dit onze thuis zijn, maar bovenal een thuis voor alle Kortenbergnaren”, klonk het enthousiast.

Voorbijgangers merkten de voorbije weken het grote gele “Thuis in Kortenberg”-spandoek waarschijnlijk langsheen de Leuvensesteenweg al op. Sinds kort verschenen de N-VA-handjes en het N-VA logo aan de gevel. “Met het spandoek wilden we de spanning voor de Kortenbergnaar wat opbouwen en daar zijn we zeker in geslaagd”, zegt schepen en lijsttrekker Bart Nevens.

Verbinden is één van de speerpunten in ons programma”, zegt voorzitter Hans Vanhoof. “We willen als politici zo dicht mogelijk bij de mensen staan. Daarom besloten we om gedurende twee maanden een pop-up campagnehuis te openen waar de inwoners langs kunnen komen met hun ideeën en vragen”.

Onder het goedkeurend oog van alle Kortenbergse N-VA-kandidaten onthulde lijsttrekker Bart Nevens ook zijn campagne-auto: een felgele, bestickerde Renault R4. “Ik heb zelf heel wat uren aan mijn autootje gesleuteld en ben best wel fier op het resultaat. Momenteel staat hij geparkeerd vlak voor ons campagnehuis en ik moet zeggen: hij heeft heel wat bekijks!”

Het campagnehuis, gelegen op de Leuvensesteenweg 99 in Kortenberg, is elke weekdag open tussen 14 uur en 16.30 uur. Vanaf september zal het campagnehuis elke donderdagavond van 19 uur tot 22 uur geopend zijn. Langskomen op afspraak kan ook, via een eenvoudig mailtje naar bart.nevens [at] n-va.be.

Benieuwd naar meer foto's van onze opening? Kijk dan zeker eens op onze facebookpagina!
Foto's: Morgane Cielen ©