Uitslag Verkiezingen

Op 10 juli 2014

N-VA ook in Kortenberg veruit de grootste partij !

Op 25 mei behaalden we als N-VA ook in Kortenberg een schitterend resultaat. Met meer dan 32%, of bijna 3.900 stemmen, op de lijst voor het Vlaams Parlement werden we niet enkel veruit de grootste partij in onze gemeente, maar haalden we ook een score die hoger lag dan het N-VA gemiddelde in onze provincie en in het kanton Leuven.

Bovendien werd onze eerste schepen vanop plaats 6 verkozen als volksvertegenwoordiger in het Vlaams Parlement.

Uiteraard zijn we onze kiezers zeer dankbaar voor het in ons gestelde vertrouwen en wensen wij alle leden en sympathisanten nogmaals te bedanken voor de steun en inzet tijdens de campagne. Want een dergelijke uitslag kan je enkel behalen als je kan rekenen op het vertrouwen en enthousiasme van een hele ploeg.

Voor N-VA Kortenberg is dit ook een erkenning voor het geleverde werk in het gemeente-bestuur en een aanmoediging om verder in te zetten op de lokale verankering en de kracht van verandering in Kortenberg.