1000 euro voor het goede doel!

Op 22 december 2015
N-VA Kortenberg schenkt maar liefst 1000 euro aan Bednet!

De bestuursleden van N-VA Kortenberg verkochten de laatste weken heel wat kaarsjes ten voordele van Bednet. Op de eindejaarsdrink met gastspreker Mark De Mesmaeker maakte het bestuur bekend hoeveel er ingezameld werd: in totaal maar liefst 1000 euro!

Gezellige eindejaarsdrink

Samen met Europees Parlementslid Mark De Mesmaeker, blikten we tijdens onze nieuwjaarsdrink terug op 2015 en hieven we het glas op een mooi 2016. Het hoogtepunt van de avond was ongetwijfeld de bekendmaking van de som die we dit jaar kunnen doneren ten voordele van Music For Life.

Bednet

In het kader van de warmste week steunt de N-VA Bednet. Die organisatie zorgt er voor dat kinderen die niet naar school kunnen gaan omwille van medische redenen, de lessen via streaming toch kunnen volgen. Op die manier volgen ze onderwijs op afstand, via de computer, maar staan ze wel in contact met hun klas. Zo lopen de kinderen niet te veel achterstand op en worden ze niet geïsoleerd.

N-VA Kortenberg verhoogt bedrag met eigen middelen

Om Bednet te steunen verkochten de bestuursleden van N-VA Kortenberg kaarsjes. Het is echt hartverwarmend om te zien hoe veel mensen gul het goede doel willen steunen. In totaal haalden we zo 648 euro op, waarna we met ons bestuur ook onze duit in het zakje hebben gedaan en het bedrag verhoogden tot 1000 euro!